Jag förstod aldrig.

Jag förstod aldrig riktigt att det var allvar, att det faktiskt var slut.
Nu när jag tänker tillbaka på det, så förstår jag inte hur du bara kan kasta iväg 18 månader, en förlovning och massa kärlek. Du var mitt allt men du förstod aldrig det, liksom jag aldrig förstod att du en dag skulle såra mig som du nu gjort. Men varför? För att vi vuxit ifrån varandra? 
Jag klarar inte det här längre, jag orkar inte vara här...Det väcker så många minen.
Nu sitter jag och kollar på min förlovningsring, ingraverat står "Emil, 3/3- 07".
Jag orkar inte mer...

Kommentarer
Postat av: Emily!

Du orkar hjärtat. If you go down, I'll go down with you

2008-02-25 @ 01:47:51
URL: http://emilyekstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0