Never leave me <3

  • Thoug there be many others around,
    you are my queen still uncrowned,

    Om du lämnar mig, så klarar jag inte vardagen, det är inget jag säger, utan något jag tatuerat in på kroppen. DITT namn!

    Ditt namn, din person och din kärlek, det är det finaste som någonsin kan existera.

    När vi inte spenderar tid, så klarar jag mig med nöd och näppe.

    Men om jag en dag skulle vakna upp och veta att du inte är där, så skulle jag flippa.

    Jag skulle göra dumma saker, du är mitt föredöme, samtidigt som du behöver min hjälp.

    Jag stöttar dig i allt du gör, och du står bakom mig om jag så skulle göra en u-sväng.

    När jag först träffade dig, var jag omogen, säkert självisk till en del, och med all ursäkt dryg,

    Du har lärt mig att vara ödmjuk, att ge mer än jag får och att bli den jag är idag.

    Jag hade inte varit samma person idag, ifall jag inte träffat dig.

    Det vi gått igenom har fått oss båda att växa, psykiskt och fyskiskt.

    Vi står, kanske inte starkare än någonsin, men vi står TILLSAMMANS, och det är det viktigaste.

  • Emily Linnéa Ekström, Jag älskar dig, så mycket att du nog aldrig kommer kunna förstå. Lämnar du mig, så gör jag det också. Min kärlek till dig är föralltid! Du är det dyrbaraste jag har!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bullshiiiiiiiiiiit

2010-02-18 @ 16:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0